2013. december 11., szerda

Hol az a híres birkatürelmem?

Olyan szépen indult a nap. Bandi másfél hét hányás-hasmenés után tegnap óta újra bölcsődében, végre el tudtam intézni pár sürgető dolgot, mára pedig az alábbiak voltak betervezve:

- óvónők karácsonyi ajándékához kellékek beszerzése két helyről (határidő: holnap)
- holnapi ovis karácsonyi vásárra ígért papírtányér, poharak, üdítők megvásárlása
- bölcsődés gondozónők karácsonyi üdvözlőlapjának berakása a szekrényünkbe, hogy a többi szülő is aláírhassa, aki részt vett az általam szervezett ajándékozásban
- alapvető élelmiszerek beszerzése a legközelebbi boltból
- néhány családtagom karácsonyi ajándékához való ötletelés, ideális esetben beszerzés is a ma meglátogatott üzletekben
- kórházi csomagom összerakása (a 38. hetet taposom)
- délután egy kb. másfél napos munkához való hozzákezdés, mert a téli szünet beállta után már esélyem sincs megcsinálni
- később, de még mindig délután az ovis karácsonyi vásárra ígért sütemény elkészítése

Erre. Vera reggel ordítva rohan a vécére, hogy fáj a hasa. Hasmenés. A rohadt életbe, nem megy oviba. Ezt követően Bandi orra alá dörgöli, hogy ő ma nem megy oviba, mire Bandi is jelzi igényét az itthon maradásra. Felöltöztetem, de ő merevre ordítja magát a végére, aztán már fel sem tudom állítani, majd letép magáról mindent. Eközben a férjem angolon, csak 10 körül ér majd haza. Felhívom bőgve a bölcsődét, megbeszéljük, hogy akkor már nincs értelme bevinnem, főleg ilyen állapotban. Bandi 3/4 órán át ordít, közben Vera érvel neki: "Bandi, én sem ordítottam, amikor te beteg voltál, én meg mentem oviba. Most te mégy, én maradok itthon." Majd hozzám fordul, miután feladom a küzdelmet: "Anya, ez szabálytalan, hogy nem viszed ma Bandit bölcsibe."

A férjemnek megírom, hogy ma menjen máshová dolgozni, mert itthon ez nem fog menni. Én meg csak bőgök (miután kiüvöltöttem magamból az indulatot). Tudom, hogy én akartam gyereket, ráadásul ennyit, és azt is tudom, hogy tél van, betegségszezon, és jön a karácsony is, plusz még mindjárt szülök is. De végül is én voltam egykoron traffic manager, valahogy biztosan megoldom ezt is. De most egyelőre hagyom magam lehúzni az örvény által, hogy aztán megindulhassak felfelé.

2 megjegyzés:

Legolvasottabb