2013. december 18., szerda

Karácsonyi képeslapjaink

Az idei sorozat kreatív tervezésével és kivitelezésével Verát bíztam meg, aki boldogan tett eleget a megtisztelő felkérésnek. Sőt az alkotó munka annyira magával ragadta, hogy a szokásos nagymama-nagynéni-keresztszülő célcsoportot ezúttal kiterjesztette néhány baráti családra (vagy családi barátra) és egy ovistársra is.

Íme, a 2013-as sorozat:


A szövegezést is simán rá lehetett bízni a négyéves gyerekre. Általában azt íratta velem a lapokba, hogy Boldog karácsonyt kíván Vera és Bandi. És boldog új évet is. Hellyel-közzel említést tett a kistestvérről, azaz az ő nevében is nyilatkozott. És még arra is kiterjedt a figyelme, hogy az ovistársnak küldendő üdvözlőlapba ne írjuk bele Bandit, mert ők ketten nem kedvelik egymást.

2 megjegyzés:

  1. Akkor ezúton megköszönném a nekünk szánt gyönyörű alkotást. Óriási meglepetés és öröm volt a gyerekeknek, hogy levelük érkezett, méghozzá Verától és Banditól.Csudajó ötlet volt:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, tényleg Verától jött minden, az is, hogy nektek is küldjünk, nem én mondtam neki. Én csak az ügyintézője-titkárnője voltam.

      Törlés

Legolvasottabb