2015. január 24., szombat

Twist miniszter

Egyik este Vera egy világító karkötővel tért haza az óvodából. A Buborék tornán kapta, egy új foglalkozásvezető néni vette meg a gyerekeket magának ilyen módon. Természetesen, mint az előre sejthető volt, Bandinál ez kiverte a biztosítékot. Előbb a frusztráló szituációkban alkalmazott 1. számú módszeréhez folyamodott, azaz sírva elmondta a történetet a számára kívánatos végkifejlettel, a megfelelő szereplőcserékkel: Én jájok Bubojék tojnája, és ezt a vijágító kajkötőt én kaptam az új nénitőj, ez az enyém. Ilyenkor akkor járunk a legjobban, ha ráhagyjuk, de Vera erről másképp vélekedik. De nem ám tagadással, erőfölénye alkalmazásával, hangereje növelésével, agresszióval, hanem rendszerint ravasz módon, kitűnő diplomáciai érzékkel kezeli a kialakult helyzetet. Itt konkrétan megpróbálta a Bandi történetét tovább szőni valahogy úgy, hogy visszakanyarodjanak az eredeti tulajdonviszonyokhoz: Igen, Bandi, te kaptad, a tiéd, és neked már nem is kell, mert a cicád azt mondta, hogy add nekem. Bandinak nem tetszett a történet folytatása, innentől pedig minden a mostanában szokásos forgatókönyv szerint zajlott: ordított, követelőzött, mi próbáltuk elterelni a figyelmét, egy darabig úgy csináltunk, mintha semmi különös nem történne, hívtuk vacsorázni, változatlanul ordított, kérleltük, hogy hagyja abba, majd fenyegetőzni kezdtünk, hogy meg fogjuk mosni az arcát, végül megmostuk az arcát.
Másnap a férjem átküldött egy linket, hogy a teszveszen lehet venni ilyet, 10 db van egy csomagban 600-ért. Á, mondom, nem hiszem, hogy ilyet Pécsről kell rendelni, postaköltség megminden. El kell menni (úgy értettem, hogy majd a hétvégén) a partikellékeshez, a Mamuszba, ott van a 2-esben, a pincében, a Saturnnal szemben. Aznap a férjem ment a gyerekekért az oviba, és egyszer csak felhívott, hogy csapnak egy görbe délutánt, elmennek ők most abba a partiboltba. Az alábbi tételekkel tértek haza:

- 4 db világító karkötő (darabja 100 Ft)
- 1 db fénykard Bandinak
- 2 db óriáslufi
- 1 db My Little Pony lufi Verának
- 1 db Hello Kitty lufi Bandinak
- 1 db óriás szívlufi Magdának

Mindezt potom 4000 Ft-ért, hát a hülyének is megéri, nem? Mondjuk, a blokkot nem láttam, de nem is vagyok kíváncsi rá, nem akarok több meglepetést. (Mint amikor egyszer azt hazudta, hogy 2000-ért vette a tollasütőket, a kettőt, összesen, hát persze, Szív, ne hülyéskedj, majd megtaláltam a darabonkénti 7000-es tollasütőkről szóló blokkot. Elírták, Szív...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Legolvasottabb