2013. november 29., péntek

A lányok, a lányok, a lányok angyalok

Ne üsse meg az embert a guta, amikor megveszi ezt a darabot a gyerekének, csupán egyetlen kép kedvéért? Egyébként nem lehet egy szavam sem, hiszen benne munkált a jóindulat, ugyanis felvételkor elmondta, hogy csak az én kedvemért ölti magára egyáltalán, mert én annyira szeretném. Egészen addig tudott uralkodni magán, amíg le nem értünk a lépcsőházban. Majd azután nyávogni kezdett, hogy szúr (de nem szúr, tényleg, meg sem vettem volna, ezt ő is tanúsíthatja, mert a megvásárlás előtt felpróbálta, és rábólintott), és már tépte is le magáról.



Szerencsére annyi eszem van már, hogy turkálóban vásárolok neki, a fenti darab például 600 Ft-ot nyomott mindössze.
Hátha lány lesz M., mégpedig Bandi-féle habitussal, és akkor nem megy kárba az a sok soha nem hordott szebbnél szebb lányruha. De amúgy fiú lesz, mindig azt álmodom, a múltkor pl. azt, hogy nem-felfedő partit tartottam, amire csináltattam egy csokitortát, a belsejében kék krémmel, és mikor megvágtuk, kiderült, hogy valakiével összekeverték, és rózsaszín volt a krém, és teljesen kiborultam, hogy szegény család és barátok most beleélték magukat egy pillanat alatt, hogy lány, pedig amúgy fiú. Ilyen volt:


Innen van a kép és az inspiráció az álomhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Legolvasottabb