2013. november 16., szombat

Olcsó játék kreatív gyerekeknek

Nagy bajban vagyok, hogy mi legyen Bandi karácsonyi ajándéka, neki ugyanis felesleges bármi. Simán eljátszik egy órán át egy törött lavórral, amelynek repedésébe beilleszti a slusszkulcsot, és azt képzeli, hogy vezet. Se kormány, se műszerfal, sem semmi, apróságokon nem akad fenn.

McDrive-ban

Néha teletankolja a játékporszívóval, de ezt az ötletet is csak én adtam neki, igazából nem volt rá túlzottan szüksége. Most ott tartok, hogy talán ráerőszakolok egy játék közlekedési lámpát, hogy ilyenkor beállíthassam elé, azt hiszem, az nagyon fog neki tetszeni, mert a lámpákért rajong.

Néha viszont mégis legyűri a gyermeki képzelőerőt a realitáshoz való ragaszkodás. Újabban a Montessori torony rúdját, amelyet gumival rögzítettek a talphoz, így minden irányba mozgatható, elkezdte sebességváltónak használni. Tegnap este beültette kedvenc macskáját masinisztának, a lavórkocsijához hasonló mértékben kidolgozott mozdonyba, és közölte, hogy Ijomba vezeti a vonatot, ő fog sebességet vájtani. Engem kért meg, hogy ültessem fel rendesen a hiányos vázizomzattal rendelkező macskát, én megtettem.


Kérésének nem sikerült maradéktalanul eleget tennem, arcát tenyerébe temetve leborult ugyanis az ágyra és ordítani kezdett, hogy
- Ez így nem jó!!!
- Miért?
- Mejt így nem vájt sebességet!!!
- Jaj, ne haragudj, szívem.


- Így már jó?
- Így máj jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Legolvasottabb